Namiot reklamowy to niezwykle skuteczna, a przy tym bardzo praktyczna i funkcjonalna forma reklamy. Nic więc dziwnego, że to rozwiązanie cieszy się wciąż rosnącym zainteresowaniem klientów. Przyjrzyjmy się bliżej zaletom oferowanym przez namioty reklamowe i zastanówmy się, jak wybrać model, który będzie najlepiej dostosowany do naszych potrzeb.
Czym jest namiot reklamowy?
Zacznijmy od podstaw, a więc od wyjaśnienia czym jest namiot reklamowy i jakie mogą być jego zastosowania. Charakterystyczną konstrukcję kojarzy zapewne każdy z nas, towarzyszy ona bowiem niemal wszystkim imprezom plenerowym oraz wydarzeniom, które odbywają się w otwartym terenie. Lekka konstrukcja wykorzystująca stalowy stelaż stanowi szkielet, na którym rozpięty jest dach oraz ściany namiotu. Producenci oferują modele o różnej wielkości, do najpopularniejszych należą wymiary pomiędzy 3 × 3, a 4 × 8 metrów. Warto zauważyć, że ważną zaletą jest możliwość łączenia pojedynczych konstrukcji w jedną dużą, zadaszoną przestrzeń. Elastycznym modyfikacjom podlega także układ ścian, które mogą być przypinane bądź zdejmowane w zależności od aktualnych potrzeb.
Ściany zasługują na szczególną uwagę, ponieważ poza swoją podstawową funkcją, którą jest podział przestrzeni i zabezpieczenie osób oraz przedmiotów znajdujących się wewnątrz namiotów, odgrywają one jeszcze jedną, nie mniej ważną, a być może nawet ważniejszą rolę. Ściany namiotu stanowią doskonały nośnik reklamy wizualnej. Olbrzymi rozmiar sprawia, że są one widoczne już z daleka, a możliwość wykonania nadruków pokrywających całą ich powierzchnię stwarza przed projektantami niezwykłe możliwości budowy skutecznego przekazu marketingowego. Warto zaznaczyć, że zadrukowi, poza ścianami, podlegać może również dach namiotu. Nic też nie stoi na przeszkodzie, by zlecić produkcję kilku alternatywnych wzorów, dzięki czemu jedna konstrukcja może zrealizować kilka zadań. Ta idea przypomina nieco zasadę działania wymiennych grafik na rollupach i ściankach wystawienniczych i podobnie jak w ich przypadku, oferuje maksymalny efekt przy jednoczesnym wyraźnym ograniczeniu kosztów.
Jak wybrać namiot reklamowy?
Kluczowym wyróżnikiem będzie wielkość namiotu. Tę powinniśmy dostosować do indywidualnych wymagań, pamiętając przy tym o wspomnianej wcześniej możliwości łączenia konstrukcji. Zakup kilku mniejszych modeli w miejsce jednego dużego, z pewnością jest rozwiązaniem bardziej elastycznym i umożliwiającym łatwiejsze dopasowanie ekspozycji do warunków terenowych. Przebierając wśród ofert, zwróćmy uwagę na renomę i doświadczenie producenta. Namioty reklamowe mogą służyć przez lata, warunkiem udanej eksploatacji jest jednak wybranie dostawcy, dla którego priorytetem jest jakość.
Warto zwrócić uwagę na propozycję firmy Inventini, która od lat cieszy się opinią lidera wśród producentów namiotów reklamowych. Autorskie konstrukcje wyznaczają nowe kierunki rozwoju całej branży, a wiedza i doświadczenie projektantów, w połączeniu z najlepszymi materiałami i starannym montażem gwarantują pewność zakupu i satysfakcję płynącą z użytkowania.
fot. inventini.com
0 komentarzy