SXO — charakterystyka i zalety
SXO (ang. Search Experience Optimization) to połączenie działań SEO (Search Engine Optimization) oraz UX (ang. User Experience). W dużym uproszczeniu celem działań SXO jest nie tylko przyciągnięcie klienta na stronę internetową poprzez bardzo dobrą widoczność (dzięki SEO), ale również nakłonienie go do dokonania konwersji (za sprawą UX). Kiedy doświadczenie użytkownika na stronie internetowej sprzyja dokonywaniu zakupów, a jednocześnie witryna ma doskonałą widoczność, znacznie łatwiej jest o generowanie wysokich zysków.
Zdecydowanym atutem skorzystania z usługi SXO są długofalowe efekty. Oznacza to, że inwestycja w stronę internetową i jej pozycjonowanie, a także UX zwraca się przez długi czas po wydaniu pieniędzy na agencję SXO. W tym przypadku warto pamiętać o tym, że wiele zależy od tego, na czyje usługi się zdecydujesz. Jedną z najlepszych agencji SXO w naszym kraju jest bowiem Semcore i zdecydowanie ją polecamy. Okazuje się, że strategia SXO od Semcore to unikalne połączenie SEO i UX, które wspiera konwersję.
Google Ads — charakterystyka i zalety
Google Ads (dawniej Google AdWords) jest systemem reklamowym firmy Google, który daje możliwość wyświetlania reklam w wyszukiwarce, a także w sieci reklamowej Google Display Network. Jednocześnie reklamy w ramach tego systemu mogą także pojawiać się w formie wideo w portalu YouTube. Koszt reklamy tekstowej w tym systemie jest rozliczany w systemie PPC (ang. Pay Per Click). Oznacza to, że opłata jest pobierana wyłącznie w przypadku, gdy użytkownik kliknie reklamę, czyli wejdzie na stronę internetową.
Pośród wyników wyszukiwania Google widoczne są zarówno wyniki płatne (Google Ads), jak i bezpłatne. Zdecydowaną zaletą działań Google Ads jest ich natychmiastowy rezultat. Efektywność kampanii Google Ads jest jednak możliwa wyłącznie wtedy, gdy zdecydujesz się na usługi prawdziwych ekspertów.
SXO czy Google Ads — na co się zdecydować?
Skoro dostępne są różne możliwości, jeśli chodzi o zdobywanie klientów i zwiększanie ruchu na stronie internetowej, ktoś może zapytać, która z nich jest lepsza. W tym przypadku zdecydowanie polecamy połączenie SXO z kampaniami Google Ads. Dlaczego? Działania związane z optymalizacją strony internetowej sprawiają, że możliwe jest osiągnięcie trwałych efektów, na które trzeba jednak nieco poczekać. Często pierwsze rezultaty pojawiają się po kilku tygodniach lub miesiącach od rozpoczęcia usługi. Z kolei efekty kampanii Google Ads są niemal natychmiastowe. Bez względu jednak na to, czy zdecydujesz się na połączenie obu tych usług, czy wybierzesz tylko jedną z nich, koniecznie zaufaj sprawdzonemu usługodawcy. Możesz wybrać kampanie Google Ads w ofercie Semcore oraz SXO jednocześnie!
0 komentarzy