Na co zwrócić uwagę dokonując wyboru namiotu handlowego?
Najważniejszym elementem konstrukcji namiotów handlowych jest metalowy albo aluminiowy stelaż. Plandeki do takich namiotów charakteryzują się wyjątkową wytrzymałością, zazwyczaj są wykonywane z takiego samego materiału jak plandeki stosowane w tirach. Namiot jest odporny na działanie różnych warunków atmosferycznych, jego konstrukcja uwzględnia również możliwość przewożenia np. przyczepką. Dodatkowe opcje, jakie mają namioty handlowe to między innymi okna, drzwi, ścianki i markizy. Dokonując wyboru namiotu handlowego, należy zwrócić uwagę przede wszystkimi na:
- jakość konstrukcji namiotu,
- odporność materiału na warunki atmosferyczne,
- rodzaj podłoża, na którym ma być rozstawiony namiot,
- jak często namiot ma być rozkładany i składany,
- rozmiar powierzchni przeznaczonej do zadaszenia.
Wysokiej jakości oraz różne rodzaje namiotów handlowych dostępne są w ofercie firmy Vitabri, www.vitabri.pl. Firma proponuje między innymi stacjonarne modele namiotów handlowych, które rozkłada się trudniej, ale są one wyjątkowo odporne na działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych i silny wiatr. Dla właścicieli firm często zmieniających lokalizację namiotu bardzo ważna jest szybkość składania i rozkładania konstrukcji. Do rozstawienia najbardziej mobilnych wariantów wystarczy tylko kilka minut.
Namioty handlowe - rodzaje
Namioty handlowe są wykorzystywane zarówno przez małe, jak i większe firmy. Mogą być stosowane jako punkt sprzedażowy w okresie letnim albo służyć jako magazyn przechowywania towarów. Można je podzielić na trzy grupy, pawilony handlowe oraz namioty wystawowe i reklamowe. Dużą zaletą namiotów handlowych jest ich uniwersalne zastosowanie. Różnią się między sobą rozmiarem oraz w zależności od przeznaczenia, różnymi rozwiązaniami technologicznymi. Wariant wystawowy przeznaczony jest do prezentowania towarów i usług, z kolei namiot reklamowy jest stosowany w trakcie trwania różnego rodzaju targów.
Namioty handlowe umożliwiają w prosty sposób zorganizowanie stoiska nawet tym handlowcom, którzy prowadzą wyłącznie sprzedaż stacjonarną. Wszystkie wydarzenia organizowane na świeżym powietrzu są dobrą okazją do pozyskania nowych klientów. Cała konstrukcja jest lekka i łatwa w montażu, zazwyczaj można ją przewozić nawet samochodem osobowym. Zastosowanie odpowiedniego pokrycia umożliwia w prosty sposób zareklamowanie namiotu. Firma Vitabri posiada własną drukarnię i grafików bazujących na najnowocześniejszych rozwiązaniach technologicznych. Oprawa graficzna ma duży wpływ na pozyskanie klientów zarówno do zakupu warzyw, jak i produktów bardziej ekskluzywnych. Zastosowanie firmowych barw i grafik jest bardzo dobrą reklamą firmy.
0 komentarzy