Jak zamykać proces sprzedaży?

Jak zamykać proces sprzedaży?
Zamknięcie sprzedaży jest tym elementem w całej układance sprzedażowej, który problem może stwarzać tylko i wyłącznie amatorom i początkującym na call center agentom. Kilka warsztatów i indywidualnych „odsłuchów” ze swoim koordynatorem przeważnie pozwala ukazać każdemu początkującemu pracownikowi contact center w chmurze czy klasycznego stacjonarnego call center, jak odczytywać i wyłapywać odpowiednie momenty do przejścia do finalizacji sprzedaży.

Kiedy klient chce kupić towar

Klient czasami daje wyjątkowo wcześnie okazję do tego, aby zaproponować mu sprzedaż i czasami właśnie niepotrzebne przeciąganie rozmowy przez niewprawionego sprzedawcę sprawia, że klient zaczyna tracić cierpliwość do rozmowy lub zaczyna sobie uzmysławiać inne konsekwencje podjęcia decyzji zakupowej przez telefon.

Oczywiście aplikacja contact center nie pomoże w żaden sposób wyczuć ten idealny moment na sprzedaż, ale na pewno może ogólnie przeprowadzenie takiej skutecznej rozmowy sfinalizowanej sprzedażą ułatwić poprzez:

  • inteligentne parowanie agentów call center z rozmówcami według poruszanych przez nich zagadnień;
  • systemy promocji, rankingi, cele – wyświetlane w czasie rzeczywistym;
  • obsługa wielu kanałów komunikacji – social media, VoIP, chat, SMS, telefon i wiele innych;
  • adaptacja do potrzeb organizacji i możliwość ewolucji według potrzeb przedsiębiorstwa, modyfikacja modułów i dodatków.

Obniżenie kosztów i outsourcing zadań

Sięgnięcie po contact center w chmurze daje nieograniczone wręcz możliwości w zakresie parowania swoich pracowników do różnych zadań w zależności od ich stopnia zaangażowania i przeszkolenia. Można również zdecydować się na całkowity outsourcing i zatrudnienie do prac związanych z obsługą połączeń przychodzących oraz wychodzących osobom pracującym zdalnie, czyli na odległość.

Decydując się na współpracę z takimi innowacyjnymi partnerami technologicznymi, jak Cludo.pl można wznieść swój biznes na wyżyny pod względem innowacyjności rozwiązań i usprawnień organizacyjnych. Zainwestowane w ten sposób środki i tak będą dla firmy znacznie niższe, aniżeli wydatkowanie rok do roku pieniędzy na własną infrastrukturę, pracowników, szkolenia, program, serwery i innowacje.

Inne z tej kategorii:

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Partnerzy